torsdag 30 juni 2011

Min dag :)

Efter att ha njutit och vilat upp mig hos A-K en dag medan T fick en egen dag så var det idag min tur att få lite gjort.

Tyvärr visade det sig att shoppingsuget inte riktigt infann sig i värmen bland allt folk inne i Stockholm. Redan i första provhytten började svetten lacka och halvvägs igenom dog ryggen. Sista expediten måste ha trott att jag var helt galen då jag likt en zombie lyckades betala :)

Jag inser med fasa att jag börjar bli äldre och att förtjusningen i att göra REA-fynd är som bortblåst. Det är inte värt att stå ock slita i högar av diversekläder som affärerna skrapat ihop.
Roligare var att varor jag köpt på nätet också trillade in idag så allt som allt blev det en bra dag i alla fall.

Här är dagens skörd.

Kofta från Joy och klänning från Rabalder

Ny tandborste med blåtand... fast jag hoppas att man inte får en ;)

En liten sommarlovspresent till mig själv, här ska rivas :)

...och virkas
Då många figurvirkerskor rekommenderat Tilda-garn från Svarta Fåret har jag köpt mig en uppsättning. Jag har redan en idé på gång och ska sätta igång alldeles strax :)

/C

Inga kommentarer: