fredag 3 juni 2011

München

För ett par år sedan fick jag möjlighet att utveckla teknikundervisningen och i den vevan så blev det lite pengar över.

Efter en hektisk vår med stora omorganiseringar så passade jag och kollegorna på att fortbilda oss genom att åka till München och besöka Deutsches Museum som har varit ett litet drömresemål under flera år.

Vi hade en underbar resa med mycket skratt och äventyr.

Nyss anlända i väntan på S-Bahn

Cykeltur genom München. Jag älskade min California Cruiser

I Englischer Garten finns Biergarten med Ompa ompa orkester

Surfning i floden Isar

Fredsängeln

Vy över Isar

Deutsches Museum

Entrén

Fortbildning - Museibesök mellan 9.30-16.30 och då såg vi inte allt

Hmmm... ehec eller inte...

Apfelstrudeln
Jag rekommenderar verkligen München som resmål och jag kommer absolut att åka tillbaka, fast då tar jag med mig <3 istället :)

/C

Inga kommentarer: